הכי נוח: מותג המזרנים סילי השיק את סניף הדגל בבני ברק

אבי יעקב No Comments on הכי נוח: מותג המזרנים סילי השיק את סניף הדגל בבני ברק

בטקס פתיחת סניף סילי החדש וקביעת המזוזות בבני ברק השתתפו רבנים ואישי ציבור ובכירי בד"צ שארית ישראל המעניקים כשרות על כל מזרן לוודא שאין בו חשש שעטנז | כך הפך המזרן הרשמי של סוויטות היוקרה של רשת מלונות 'הייאט' העולמית למזרן הכשר ביותר שניתן לקנות ברשת סילי

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד מרגש ובהשתתפות רבנים ואישי ציבור התקיים טקס פתיחת החנות המרכזית של 'סילי', מותג המזרנים המוביל בארה"ב, שהתקיים ביום חמישי האחרון בסניף החדש של 'סילי' בישראל ברח' ששת הימים בבני ברק.

בטקס קביעת המזוזות השתתפו רבנים ונציגי בד"צ שארית ישראל אשר מעניקים את תעודת הכשרות למזרנים הנמכרים בישראל שאין בהם כל חשש שעטנז, ביניהם: הרב משה גפני, מפקח בד"ץ שארית ישראל בנושא השעטנז, הרב מרדכי יונגרמן, מנכ"ל בד"ץ שארית ישראל והרב רפאל מנת- רב קונצרן אוסם.

במהלך הטקס נשא דברי ברכה, מיכה חובב, מנכ"ל רשת סילי העולמית בישראל, שבירך את המשתתפים בפתיחת הסניף החדש בני ברק, סניף הדגל החדש של רשת סילי המתפרס על שלש קומות רחבות ידיים,  וציין את העובדה שסילי גאה להיות הראשונה שמאפשרת ללקוחותיה לרכוש את מזרני היוקרה של המותג בכשרות מהודרת.

לאחר מכן  נשא דברים נציג בד"צ שארית ישראל שסיפר בהרחבה על המהלך המוברך והחדשני להענקת הכשרות למזרני סילי, שאין בהם כל חשש של שעטנז לאחר שכל מזרן נבדק ע"י רבני ומפקחי ועד הכשרות.

בהמשך האירוע, נערך טקס קביעת מזוזות מרגש, וסיור הכרות ברחבי הסניף, במסגרתו הוצגו בפני המשתתפים, היתרונות הרבים של מזרני סילי, מותג המזרנים הנחשב והיוקרתי ביותר בארה"ב.

מזרני סילי, המשתמשים בפטנט עולמי באמצעות שימוש בטכנולוגיה פוסטרופדית חדשנית, מציעה ללקוחותיה מזרן שמעניק לכם תמיכה בלתי מתפשרת לגב, גמישות, נוחות וגימור מושלם.

השינה על מזרני 'סילי' הפכה לשם דבר בארה"ב ובעולם כולו. מזרני סילי הם המזרן הרשמי בסוויטות היוקרתיות של מלונות הייאט בעולם. את הדגמים הייחודיים תוכלו למצוא גם בסניף החדש של סילי בבני ברק וכן בשאר הסניפים של סילי ברחבי הארץ.

למזרני סילי שורה של יתרונות: ליבת המזרן עשויה קפיצים ייחודיים הנקראים ®Posturpedic spring בשילוב Sealy Visco Gel המעניק תמיכה רציפה וויסות טמפרטורה. בייצור המזרן נעשה שימוש בטכנולוגיה בלעדית המעניקה לכם תמיכה בדיוק במקום בו אתם זקוקים לה. בנוסף, הכרית Visco Relax אלסטי בצפיפות גבוהה במיוחד, מעניקה תמיכה לכל אורך הלילה.

ליבת הכרית עשויה ויסקו מחורר המאפשר מעבר אוויר חופשי לשינת לילה היגיינית יותר. חומר ה VISCO מגיב למשקל הראש והצוואר ומעניק תמיכה בכל נקודות המגע של הראש עם הכרית. גם מגן המזרן שמיוצר בספרד בטכנולוגיה חדשנית ואקולוגית, מוסיף לחוויית השינה האיכותית שלכם.

הטכנולוגיות המתקדמות היום משלבות במזרנים החדשניים חומרים שונים המיובאים מרחבי העולם על מנת להתאים בצורה מדויקת את המזרן לגוף האדם ולצורת השכיבה ולתמוך בגב בצורה מושלמת.

בנוסף לכך, כאמור, מותג המזרנים 'סילי' מבשר על מהפכה של ממש בעולם המזרנים: מזרנים כשרים למהדרין, ללא חשש שעטנז.

לאור הבעיה ההלכתית שהתעוררה, אשר רבים אינם מודעים אליה כלל וכלל: בעיית השעטנז. בחברת סילי, כחלוצה בתחום, החלטו להיות הראשונים לקבל כשרות על מזרנים מהמחלקה לפיקוח שעטנז שע"י בד"ץ שארית ישראל. בכך הם הצטרפו לייצרני בגדים אחרים המפוקחים ע"י בד"ץ שארית ישראל.

כל מזרן עובר בדיקות מעבדה, במהלכו נבדקים כלל חומרי הגלם כולל כל הציפויים והחומרים הפנימיים והליכי הייצור, ולאחר פיקוח מדוקדק לוודא שאין בבדים כל חשש שעטנז, מוענקת למזרן חותמת הכשרות. כמובן, הפיקוח לא נגמר בשלב זה, אלא באופן סדיר מתקיימת השגחה ובדיקה, לוודא שהייצור נאמן למרכיבים המאושרים, ללא כל ספקות וחששות.

בימים אלו מכריזים ב"סילי", לרגל פתיחת הסניף החדש בבני ברק מבצע חד פעמי לתועלת הצרכנים: על כל קניית שני מזרני הייאט מקבלים 1100 ₪ הנחה. בנוסף ניתן לקבל 99 לילות ניסיון חינם.



0 תגובות